قیمت شیبا اینو یک شبه نزدیک به 10 درصد سود برای دارندگان به همراه داشت. در کنار افزایش قیمت شیبا اینو، یک جهش نسبی در فعالیت نهنگ ها وجود دارد.

همچنین بخوانید: نسخه جدید Shiba Inu: Shytoshi Kusama راه اندازی Shibarium را کنایه می دهد

قیمت شیبا اینو حرکت بزرگی را انجام داد

قیمت شیبا اینو تا پایان آگوست 2022 نسبتاً غیرفعال بود. از آن زمان، قیمت SHIB افزایش چشمگیری داشته است. فعالیت نهنگ یکی از عوامل کلیدی محرک برای قیمت شیبا اینو در نظر گرفته می شود. افزایش حجم معاملات باعث افزایش قیمت شیبا اینو شد.

بر اساس مشاهدات جدید، فعالیت نهنگ ها در شیبا اینو افزایش یافته است: 1.11 تریلیون شیبا اینو در دو روز گذشته در حال حرکت بوده است. از آن زمان، خرس ها کاهش یافته اند و قیمت شیبا اینو به طور پیوسته افزایش یافته است.

یک فرو رفتن عمیق در معیارهای زنجیره‌ای شیبا اینو نشان می‌دهد که این افزایش باعث کاهش خرس‌ها شده و باعث افزایش در توکن قاتل Dogecoin شده است. بر اساس داده های Santiment، تیراژ Shiba Inu در 24 ساعت گذشته به 128.7 میلیارد رسیده است. تجمع در SHIB با افزایش تیراژ SHIB سازگار بود.

قیمت شیبا اینو
قیمت شیبا اینو

شیبا اینو خفته دوباره به گردش درآمد

شیبا اینو خفته دوباره به گردش درآمد

در آگوست 2022، 7.61 تریلیون توکن شیبا اینو که قبلا غیر فعال بودند وارد گردش شدند. به دنبال آن تجمع گسترده ای در SHIB برگزار شد. بنابراین یک گاو نر بالقوه در شیبا اینو پیش بینی می شود زیرا نهنگ ها حرکت های عظیمی انجام می دهند.

بخوانید  شیبا اینو 0.01 دلاری در راه است؟

Shiba Inu’s BONE به طور گسترده در گوگل جستجو شد

داده‌های Google Trend نشان می‌دهد که جستجو برای توکن حکومتی Shiba Inu BONE به شدت افزایش یافته است. با نزدیک شدن به راه اندازی Shibarium، جستجوهای «چگونه توکن BONE بخریم» به سطح شکست رسید.

Shibarium محلول پوسته‌گیری لایه 2 Shiba Inu است و BONE به عنوان توکن گاز برای پروژه عمل می‌کند. بنابراین، کاربرد و پذیرش BONE شاهد یک تقویت عظیم بود. BONE یک شبه 6.6% افزایش داشت و به صعود خود ادامه داد.

تحلیلگران افزایش 13 درصدی قیمت شیبا اینو را پیش بینی می کنند

Shib Knight، یک تحلیلگر و معامله گر رمزارز با نام مستعار، نسبت به Shiba Inu خوش بین است. این تحلیلگر برای قیمت شیبا اینو 0.00001483 دلار هدف تعیین کرده است. SHIB بالاتر از سطح حمایت 0.00001301 دلار حفظ شد، تحلیلگران رشد ثابتی را در Shiba Inu پیش بینی کردند.

قیمت شیبا اینو

نمودار قیمت SHIB-USDT

منبع

دیدگاهتان را بنویسید