حوزه فعالیتی این کارخانه، تولید و ساخت انواع کمک فنر ماشین های سنگین، نیمه سنگین و سبک است و در راستای سودآوری پایدار، افزایش سهم بازار هدف و اشتغال سرمايه های انسانی با انگيزه و متخصص تلاش می کند.

نماد: خكمك

نام شرکت: کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا

مدیر عامل: جلال نیک نام

آدرس: کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج نبش چیتگر جنوبی

تلفن: 44196701

فکس: 44196704

وب سایت:  www.indamin.com

ایمیل: commerce@indamin.com

سال مالی: 12/30

 

company

تاریخچه شرکت کارخانه جات کمک فنر ایندامین سایپا:

شرکت کارخانجات کمک فنر ايندامين سايپا با مساحت 16.720 متر مربع نخستين کارخانه توليد کننده کمک فنرهای هيدروليکی و تلسکوپی در ايران است که از سال 1355 شروع به بهره برداری کرده است.

در 25اسفند سال58، شرکت مشمول قانون حفاظت و توسعه صنایع ایران شد و در 28 اسفند 58، امور شرکت به هیئت مدیره منتخب سازمان صنایع ملی ایران و سازمان گسترش و نوسازی صنایع واگذار شد.

شرکت خانجات کمک فنر ایندامین سایپا در تاریخ 14شهریور 1349، در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و در تاریخ 8 آبان 75 به شرکت سهامی عام تبدیل شد و به دنبال آن در تاریخ 18 اسفند 75، در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد و هم اکنون در بازار دوم بورس با نماد “خکمک” در گروه “خودرو و ساخت قطعات” قرار گرفته است.

دانش فنی مورد نياز برای شروع فعاليت صنعتی با انعقاد قراردادی در سوم دسامبر سال 1971 با شرکت انگليسی آرمسترانگ صورت پذيرفت و اين شرکت متعهد گرديد تا کليه نقشه ها و مدارک فنی مورد نياز را در اختيار شرکت ايندامين قرار دهد.

بخوانید  معرفی و بررسی کامل نماد قصفها

 

activity

فعالیت های دیگر شرکت:

انواع کمک فنر های مورد نیاز وسایل خانگی، ورزشی و صنعتی

تولید قطعات یدکی مربوطه و فروش فرآمورده ها

انجام هر نوع سرمایه گذاری، عملیات صنعتی و بازرگانی خدمات

صادرات، واردات فرآورده ها و قطعات مربوطه

واردات هر نوع از ماشین آلات مورد نیاز، خرید دانش فنی مربوطه  و مبادله ی دانش فنی

 

گزارشات مالی شرکت کمک فنر ایندامین سایپا:

بیشترین فروش محصولات شرکت به ترتیب کمک فنر تیپ 67، کمک فنر تیپ 62، قطعات کمک فنر و کمک فنر تیپ 70 است. شرکت در 3 ماه، 23 ریال زیان، 6 ماه 1 ریال سود، 9 ماه 7 ریال سود  و در 12 ماه، 5 ریال سود شناسایی کرده است .

هزینه های فروش، اداری و عمومی 33% افزایش  و سایر درآمدهای عملیاتی 21 درصد کاهش داشته  و سایر هزینه های عملیاتی 162 درصد افزایش داشته است.

طبق اطلاعات مالی شرکت، درآمد شرکت نسبت به سال های مالی گذشته افزایش پیدا کرده است. اما سود شرکت افزایش قابل توجهی نداشته است.

مبلغ فروش خکمک، در مهر ماه امسال 109 میلیارد و 438 میلیون ریال بوده و همچنین کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه، یک میلیون و 12هزار و 107عدد از دو محصول کمک فنر تیپ 62 و کمک فنر تیپ 67 تولید کرده است که کمک فنر تیپ 62 بیشترین سهم را در تولیدات این شرکت در مهر ماه داشته است.

خکمک اعلام کرده است در هفت ماهه ابتدایی سال جاری 758 میلیارد و 363 میلیون ریال از دو محصول کمک فنر تیپ 62 و کمک فنر تیپ 67 خود را به فروش رسانده است.

بخوانید  نماد بورسی شبریز+ تحلیل و معرفی جامع

 

lot چیست؟

افزایش سرمایه شرکت  کمک فنر ایندامین سایپا:

صورت های مالی حسابرسی شده دوره 12 ماهه منتهی به اسفند سال 98 شرکت «کمک فنر ایندامین سایپا» نشان از کاهش سود می دهد.

مجمع عمومی عادی سالیانه راس ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه در تاریخ 15 تیر 99 درمحل تهران کیلومتر ۹ جاده مخصوص کرج شرکت پارس خودرو سالن رمضان برگزارشد اما متاسفانه در این مجمع بین سهامداران سود تقسیم نشد

به دلیل وجود 12 میلیارد و 800 میلیون تومان زیان انباشته در حساب های شرکت، امکان تقسیم سود در مجمع عمومی عادی سالیانه وجود ندارد؛ هر چند که رقم سود تحقق یافته به حدی اندک است که ارزش تقسیم کردن نیز ندارد.

 

namad

تحلیل نماد شرکت کارخانه جات کمک فنر ایندامین سایپا:

درسال 1385، سهام خکمک به صورت صعودی پیش رفت و قیمت هر سهم در اواخر سال حدود 50 تومان شد. اما در سال بعد(86) این قیمت دچار نوسان ضعیفی شد و تقریبا به 35 تومان هم رسید.

سال 91، نوسانات قیمتی خفیف موجب شد که بالاترین قیمت معامله شده هر سهم 38 تومان و کمترین نرخ هر سهم 28 تومان باشد.

خکمک درآغاز سال 98 هر سهم را با قیمت 100 تومان معامله میکرد اما در اواخر سال، این قیمت با افزایش چشمگیری روبه رو شد به طوری که قیمت هر سهم هزار و 400 تومان شد.

افزایش قیمت نه تنها به این سال ختم نشد، بلکه در سال جاری هم افزایش روزافزون قیمت این سهام ادامه داشت ودر مرداد ماه سال 99، هر سهم به حدود 8 هزار تومان رسید.

بخوانید  نماد سدشت + تحلیل در بورس / شرکت صنایع سیمان دشتستان

 

managers

اعضای هیئت مدیره کارخانه جات کمک فنر ایندامین سایپا

رئیس هیئت مدیره شرکت: داریوش گل محمدی

نایب رئیس و مدیرعامل شرکت: جلال نیک نام

اعضای هیئت مدیره شرکت: بهزاد سبزواری، سیامک معارفی و محمدجواد  مقدم فر

 

سهامداران خکمک:

شرکت کمک فنر ایندامین سایپا جزو زیرمجموعه های شرکت خودرو سایپا است که به عنوان بزرگترین سهامدار این شرکت نیز به شمار می آید.  سهامداران دیگر شرکت خکمک، شركت پاك انرژي نيكوگستر، شركت بيمه سرمد، شركت بازرگانی سايپا، گروه سرمایه گذاری سایپا ،شركت پاك انرژي و شركت بيمه سرمد هستند.

مشتریان اصلی شرکت کمک فنر ایندامین سایپا، گروه خودروسازی سایپا، سازمان خدمات پس از فروش سایپا، شرکت پارس خودرو، سازه گستر، زامیاد و سایپا سیتروئن هستند.

 

محصولات این شرکت عمدتا شامل:

کمک فنر تيپ ۶۲

کمک فنر تيپ ۶۷

قطعات کمک فنر

قطعات کمک فنر۱

قطعات کمک فنر ۲

شرکت کمک فنر سایپا، در پی تولید و فروش انواع  کمک فنر پراید، کمک فنر سراتو، کمک فنر تیبا،کمک فنر پژو، کمک فنرماشین های سنگین، کمک فنر نیسان، کمک فنر قطار و مترو و انواع کمک فنرهای کامیون می باشد.

برخی از مواد اولیه شرکت تولید داخلی است و برخی دیگر، به صورت وارداتی در شرکت به کار گرفته می شود.

تحلیل بیت کوین

بروکر فارکس

دیدگاهتان را بنویسید