تحلیل دلار

شاخص دلار آمریکا قدرت دلار در برابر سبدی از ارزهای اصلی را دنبال می کند. DXY در ابتدا توسط فدرال رزرو ایالات متحده در سال 1973 برای ارائه میانگین ارزش تجاری دوجانبه خارجی دلار آمریکا در برابر ارزهای جهانی ایجاد شد. زمانی که دلار آمریکا «قدرت» (ارزش) پیدا می‌کند، در مقایسه با سایر ارزها، شاخص دلار آمریکا افزایش می‌یابد.

دلار آمریکا (دلار آمریکا) چیست؟

USD (دلار ایالات متحده آمریکا) واحد پول رسمی ایالات متحده آمریکا است. دلار آمریکا یا دلار آمریکا از 100 سنت تشکیل شده است. با نماد $ یا US$ نشان داده می شود تا آن را از سایر ارزهای مبتنی بر دلار متمایز کند.

دلار آمریکا به عنوان یک ارز معیار در نظر گرفته می شود و پر استفاده ترین ارز در معاملات در سراسر جهان است. علاوه بر این، از آن به عنوان ارز رسمی در بسیاری از مناطق خارج از ایالات متحده استفاده می شود، در حالی که بسیاری دیگر از آن در کنار ارز خود به عنوان یک ارز غیر رسمی استفاده می کنند.

اقلام کلیدی
USD (دلار ایالات متحده آمریکا) واحد پول رسمی ایالات متحده آمریکا و همچنین بسیاری از مناطق و مناطق دیگر است.
دلار آمریکا پر استفاده ترین ارز در جهان است و تاریخچه ای غنی و متنوع دارد.
دلار نقش مهمی در اقتصاد جهان ایفا می کند و دارای شاخص خاص خود، USDX است.
بخش عمده ای از مبادلات جهانی مبادلات خارجی شامل دلار آمریکا است.
دلار آمریکا نیز باثبات ترین ارز جهان در نظر گرفته می شود.
درک دلار آمریکا (دلار آمریکا)
دلار ایالات متحده، که اغلب به عنوان دلار آمریکا شناخته می شود، از طریق قانون سکه در سال 1792 ایجاد شد، که مشخص می کرد یک دلار ارز برابر با 371 تا 416 دانه نقره است و یک “عقاب” (10 دلار آمریکا) در بین 247 تا 270 دانه طلا در این سیستم از سکه های طلا با وزن معادل استفاده می شد. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که قدرت خرید دلار برابر با قدرت خرید طلا یا نقره در آن زمان خواهد بود.
1

اولین اسکناس های سبز به عنوان یادداشت های تقاضا برای تامین مالی جنگ داخلی 1861 منتشر شد. آنها را به عنوان “پشت سبز” می نامیدند زیرا رنگ آنها سبز بود. مناقصه قانونی معروف به “اسکناس ایالات متحده” برای اولین بار در سال 1862 صادر شد و یک سیستم متمرکز برای چاپ اسکناس برای اولین بار در سال 1869 ایجاد شد. سیستم بانکداری ملی و تأسیس سیستم فدرال رزرو در سال 1913.
2

جانت یلن، وزیر خزانه داری و لین مالربا، خزانه دار ایالات متحده، اولین دو زن بودند که در ماه دسامبر ارز ایالات متحده را امضا کردند.
USD (دلار ایالات متحده آمریکا) و طلا
رابطه دلار آمریکا با طلا و قطع ارتباط نهایی آن روندی طولانی داشت. در سال 1933، زمانی که دولت تبدیل اسکناس به طلا را متوقف کرد، طلا باید با قیمت 20.67 دلار در هر اونس تروی در اختیار دولت فدرال قرار می گرفت. قیمت دلار تا ژانویه 1934 به 35 دلار افزایش یافت. ارزش دلار از نظر محتوای طلا کاهش یافت و فقط برای معاملات بین المللی مجاز بود این کار انجام شود. در دهه 1960، حفظ این استاندارد طلای جزئی دشوار شد.

در سال 1968، الزام به نگهداری ذخایر طلا در برابر اسکناس های فدرال رزرو لغو شد. در سال 1971، ایالات متحده اعلام کرد که آزادانه دلار را به نرخ مبادله با طلا تبدیل نخواهد کرد. در سال های 1972 و 1973 ارزش دلار به طور کامل در برابر طلا کاهش یافت. در اکتبر 1976، تعریف دلار بر حسب طلا به طور رسمی از قانون حذف شد و دلار و طلا دیگر هیچ ارتباطی با هم نداشتند.

نقش بین المللی USD (دلار ایالات متحده).
دلار آمریکا پرمعامله ترین ارز در جهان است. بر اساس نظرسنجی بانکی سه‌ساله ۲۰۲۲ که توسط بانک تسویه‌های بین‌المللی انجام شد، دلار آمریکا ۸۸ درصد (از ۲۰۰ درصد به دلیل جفت‌های ارز دو طرفه) در کل معاملات ارز خارجی قرار داشت.
3

یورو با 31 درصد از کل معاملات در رتبه دوم قرار گرفت. دستیابی به دلار آمریکا منجر به ایجاد شاخص خود، USDX شده است که یک شاخص ارزش وزنی در برابر سبدی از شش ارز دیگر است. یورو، ین ژاپن، پوند انگلیس، فرانک سوئیس، کرون سوئد و دلار کانادا.

علاوه بر این، دلار آمریکا واحد پول رسمی بسیاری از مناطق ایالات متحده از جمله پورتوریکو، گوام و جزایر ویرجین ایالات متحده است.

نقش در حال تغییر دلار آمریکا (دلار آمریکا)
بحث مداوم در مورد اینکه آیا نقش بین‌المللی دلار در طول زمان کمتر می‌شود، وجود دارد. افزایش یورو و حضور فزاینده چین در اقتصاد جهانی همگی به این ایده کمک می کنند.

با این حال، این موضوع نسبتاً ثابت نیست و بر اساس مطالعات مختلف، به ویژه به دلیل ثبات اقتصاد ایالات متحده و اندازه بزرگ آن، استفاده گسترده فعلی از ارز، و قدرت دلار در بازارهای بین‌المللی همچنان قوی است. قیمت گذاری نفت و سایر کالاها به دلار
USD مخفف چیست؟
USD مخفف سه حرفی دلار آمریکا است. USD ارز قانونی ایالات متحده است و همچنین به عنوان ارز ذخیره جهانی در تجارت بین المللی و بازارهای مالی عمل می کند.

1 دلار در آمریکا چقدر است؟
اسکناس یک دلاری به نام های بسیاری خوانده شده است. گاهی اوقات به آن باک، دلار سبز، استخوان یا مجرد نیز می گویند.

ارزهای مورد معامله در جهان کدامند؟
10 نفر اول مسئول 90٪ از کل معاملات فارکس هستند. آنها شامل دلار آمریکا (USD)، یورو (EUR)، ین ژاپن (JPY) هستند.

آنچه بالا می رود باید پایین بیاید – دلار آمریکا سال 2022 عالی را به قیمت به خطر انداختن تجارت و رشد جهانی داشته است. با وجود تغییر ساختار ژئوپلیتیکی، ارز عمو سام در اکثر فاکتورها استفاده می شود و ارزش گرانتر آن را بار سنگین می کند. کمک در راه است.

در سال 2023، من انتظار دارم که تورم در بزرگترین اقتصاد جهان کاهش خود را افزایش دهد و بر فدرال رزرو (فدرال رزرو) فشار بیاورد تا پای خود را از ترمزهای نرخ بهره باز کند. چرخش کامل احتمالاً تنها در بهار آشکار خواهد شد، اما می‌تواند به یک روند صعودی بلندمدت برای سایر ارزها تبدیل شود و به جهان اجازه بهبودی بدهد.

با این وجود، همه ارزها برابر نیستند و در حالی که گرینبک در مسیر عقب نشینی است، ممکن است برندگان و بازندگان قابل توجهی وجود داشته باشد. در اینجا لیست رتبه بندی من از هفت ارز برتر است.

1 ین ژاپن (JPY)
ژاپن در میان همتایان خود در جهان توسعه یافته برجسته بوده است – به سیاست پولی بسیار سست پایبند بوده در حالی که سایرین نرخ ها را افزایش داده اند. مداخلات برای تقویت ین تأثیر محدودی داشته و برای ذخایر ارزی کشور هزینه بر بوده است. با شروع تورم به سواحل ژاپن، بانک ژاپن (BoJ) ممکن است در نهایت مجبور شود نرخ ها را از زمین منفی افزایش دهد و “کنترل منحنی بازده” خود را متوقف کند که در آن بازده 10 ساله را روی 0.25٪ محدود می کند.

سخت‌گیری‌ها احتمالا باید تا زمانی که هاروهیکو کورودا، فرماندار BoJ در ماه آوریل از سمت خود کناره‌گیری کند، صبر کرد. با این وجود، گمانه زنی ها در مورد چنین حرکتی ممکن است بانک را مجبور به تغییر مسیر زودتر کند. سرمایه‌گذاران ممکن است قبل از بازنشستگی او بر روی ین انباشته شوند و به طور بالقوه بخش قابل توجهی از زیان عظیم ین را در سال 2022 معکوس کنند.

مدیریت جدید BoJ ممکن است قبل از افزایش نرخ ها که بعید به نظر می رسد بالاتر از 1 درصد باشد تردید کند. با این وجود، بیرون آمدن از قلمرو غرق شده بسیار مهم خواهد بود. هنگامی که آخرین عقب نشینی تسلیم می شود، نشانه ای است برای سایر بانک های مرکزی که مسیر خود را در جهت دیگر تغییر دهند.

گمانه زنی ها در مورد سیاست BoJ قرار است برای ین حیاتی باقی بماند، اما این بار در جهت دیگر – بالا.

2 دلار استرالیا (AUD)
از آنجایی که تغییر مسیر فدرال رزرو در مورد هزینه های استقراض فقط یک مسئله زمان است، فقط زمان باز است تا چین دوباره باز شود و اقتصاد آن را تقویت کند، و آنچه برای چین خوب است برای استرالیا (و استرالیا) که از آنها وارد می کند خوب است. مقدار قابل توجهی از مواد اولیه آن. تصویب هنجارشکنی رئیس جمهور شی جین پینگ برای دوره سوم به او اجازه می دهد تا سیاست خود را نسبت به واردات واکسن های mRNA تغییر دهد و محرک های بیشتری را انتخاب کند.

حتی اگر بازگشایی چین بی‌نظم و نامنسجم باقی بماند، پیام بازارها واضح است – چین برای تجارت باز است.

محدودیت‌های مرتبط با کووید علاوه بر سرکوب بخش املاک بسیار بدهکار چین آمده است. با تلاش های اولیه برای تقویت این بخش، بادهای تغییر نیز به سمت این حوزه می آیند. این یک خبر عالی برای استرالیا است.

زمین های زیر قرار است ذینفع اصلی به عنوان صادرکننده فلزات به دومین اقتصاد بزرگ جهان باشد. علاوه بر این، سرنوشت دلار استرالیا همچنان به بازارهای سهام جهانی وابسته است، که قرار است با کاهش قیمت فدرال رزرو بهبود یابند (بیشتر را در زیر ببینید).

3 یورو (یورو)
پول رایج در سال 2022 به دلیل جنگ روسیه در اوکراین که منجر به افزایش هزینه های انرژی و از دست دادن اعتماد شد، آسیب دیده است. با این وجود، قاره کهن ثابت کرده است که می تواند از خاموشی ها جلوگیری کند و خود را از نظر سیاسی حفظ کند. تنها نگه داشتن آن به آن برتری می دهد.

حرکات بعدی به شدت به جنگ بستگی دارد. پایان دادن به خصومت‌ها قیمت گاز را کاهش می‌دهد و ترس از تشدید تنش را از بین می‌برد و منجر به «سود سهام صلح» می‌شود. با این حال امیدها یک استراتژی نیستند.

با فرض اینکه نبردها برای ماه‌های طولانی ادامه داشته باشد، رکود فقط یک موضوع زمان است. تامین گاز برای زمستان آینده پرهزینه خواهد بود و بانک مرکزی اروپا را مجبور می کند تا سیاست افزایش نرخ خود را متوقف کند و به حمایت از ایتالیا از طریق بازار اوراق قرضه ادامه دهد.

قاره کهن در حال سرپیچی از تیره ترین سناریوها – به ویژه در جبهه سیاسی – است، اما بهبود قابل توجه یورو ممکن است با موانعی روبرو شود.

4 دلار نیوزلند (NZD)
«کیوی در معدن زغال سنگ» در رکود جهانی مسکن بین کاهش هزینه‌های مسکن و تقاضای جدید چین دویده شده است. در مقایسه با استرالیا، نیوزیلند کمتر به چین وابسته است و به دلار نیوزیلند کمک می کند تا طوفان را در سال 2022 پشت سر بگذارد – اما همچنین آن را در موقعیت کمتر مطلوبی در سال 2023 قرار می دهد.

یکی از مزایای NZD حمایت یک بانک مرکزی جنگ طلب بود. این ممکن است یک شمشیر دو لبه باشد. این کشور جزیره‌ای در مسیر رکود اقتصادی قرار دارد، اگرچه بازگشایی چین قرار است این ضربه را کاهش دهد.

من انتظار دارم NZD در سال 2023 پیوند ضعیف تری با بازارهای سهام جهانی داشته باشد و از این نظر نیز از استرالیا عقب باشد. سرنوشت بخش مسکن برای کیوی کلید خواهد بود.

در سال گذشته، دلار دوره‌ای طولانی از رشد را تجربه کرد، اما در پاییز تغییر کرد. اگرچه رویدادهای زیادی برای تأثیرگذاری بر این مسیر وجود داشت، موضوع اصلی فدرال رزرو بوده است. و همانطور که ما توجه خود را به سال جدید معطوف می کنیم، به نظر می رسد که محرک اصلی آینده نیز خواهد بود. و نه فقط دلار، زیرا احساس ریسک می تواند در ماه های آینده نوسانات قابل توجهی داشته باشد.

آنچه انتظار می رود
بین آنچه بازار انتظار دارد فدرال رزرو انجام دهد و آنچه فدرال رزرو می گوید انجام خواهد داد، اختلاف وجود دارد. مقامات فدرال رزرو بارها گفته اند که افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داشت. اما بازار با نرخ پایانه ای زیر 5.0 درصد قیمت گذاری می کند. این به معنای حداکثر دو افزایش دیگر در سال آینده است که سرعتی بسیار کندتر از آنچه تاکنون اتفاق افتاده است.

سه ماهه اول لحظه حقیقت است، برای اینکه بفهمیم آیا فدرال رزرو به مفهوم خود مبنی بر اینکه نرخ ها بالاتر از انتظار بازارها خواهد بود، وفادار می ماند یا خیر. وضعیت اقتصادی ممکن است در ماه های آینده به طور قابل توجهی متفاوت باشد که می تواند موقعیت فدرال رزرو را تغییر دهد. این به این معنا نیست که بازار فکر می کند فدرال رزرو نادرست است، بلکه بازار فکر می کند فدرال رزرو بیش از حد به اقتصاد خوش بین است.

دو جاده در چوبی زرد رنگ از هم جدا شدند
به نظر می رسد همه موافق هستند که در آغاز سال آینده نوعی کاهش رشد در ایالات متحده وجود خواهد داشت. مسئله این است که آیا آنقدر شدید خواهد بود که فدرال رزرو را از مسیر نرخ خود خارج کند یا خیر. یا اینکه کندتر شدن فعالیت های اقتصادی، تورم را سریعتر از حد انتظار پایین می آورد. تا کنون، تورم کل در چند ماه گذشته بسیار کمتر از حد انتظار بوده است. اما تورم اصلی کمی “چسبنده” بوده است.

فعالیت اقتصادی کندتر به معنی تقاضای کمتر برای نفت خام است و انرژی یکی از عوامل اصلی است که تفاوت بین CPI اصلی و اصلی را افزایش می دهد. زمستان معتدل‌تر و انتشار تنش‌های ژئوپلیتیکی می‌تواند به کاهش سریع‌تر تورم کمک کند. همراه با اقتصاد ضعیف، فدرال رزرو می‌تواند دلایلی داشته باشد که نه تنها پیاده‌روی را متوقف کند، بلکه گام‌های خود را دوباره طی کند. دورنمای ریسک کمتر و تمایل فدرال رزرو به شدت می تواند دلار را در طول زمان به طور قابل توجهی تضعیف کند.

مسیری که کمتر طی شده است
اتفاق نظر میان اقتصاددانان بر این است که در اوایل سال رکودی نسبتاً خفیف و کوتاه و به دنبال آن بهبودی آهسته رخ خواهد داد. این در نظر دارد که فدرال رزرو نرخ های بهره را محدود نگه داشته و به شدت از ترازنامه خود خارج می شود. این سناریویی را نشان می دهد که می تواند در ابتدا دلار را تضعیف کند، اما به لطف نرخ های بهره بالاتر، به طور کلی در طول سال قوی باقی می ماند.

نظر متفاوت این است که به هیچ وجه رکودی وجود نخواهد داشت و ایالات متحده با ارقام اشتغال خوب و افزایش هزینه‌های دولت از پس آن بر خواهد آمد. این بدان معناست که تورم می تواند همچنان بالا بماند و فدرال رزرو ممکن است در افزایش نرخ بهره چندان تهاجمی نباشد. این سناریو نشان می‌دهد که دلار در اوایل سال کاهش می‌یابد و به سادگی به روند خود ادامه می‌دهد.

 

۱۲/۰۹/۱۴۰۲

تحلیل یورو، 9 اسفند 1402

در این مطلب به تحلیل یورو امروز می پردازیم و مشخص خواهیم کرد که بهترین نقاط خرید و فروش یورو از لحاظ تکنیکال در چه محدوده هایی قرار گرفته اند و سطوح حمایتی و مقاومتی مهم یورو را بررسی می نماییم، همچنین سناریوهای مهم احتمالی در حرکت آتی یورو را بررسی می نماییم، با ما…

۱۲/۰۹/۱۴۰۲

تحلیل فارکس (جفت ارزهای اصلی و شاخص ها)، 9 اسفند 1402

شاخص دلار (DXY) در تحلیل فارکس امروز ابتدا اجازه دهید با تحلیل تکنیکال شاخص دلار شروع کنیم: نمودار DXY در حال حاضر حرکت نزولی را نشان می دهد. با این حال، قیمت می تواند قبل از از سرگیری ادامه روند نزولی بالقوه به سمت حمایت اول، به سمت مقاومت اول افزایش یابد. اولین سطح مقاومت…

۱۲/۰۸/۱۴۰۲

تحلیل یورو، 8 اسفند 1402

در این مطلب به تحلیل یورو امروز می پردازیم و مشخص خواهیم کرد که بهترین نقاط خرید و فروش یورو از لحاظ تکنیکال در چه محدوده هایی قرار گرفته اند و سطوح حمایتی و مقاومتی مهم یورو را بررسی می نماییم، همچنین سناریوهای مهم احتمالی در حرکت آتی یورو را بررسی می نماییم، با ما…

۱۲/۰۳/۱۴۰۲

تحلیل فارکس امروز (جفت ارزهای اصلی و ارزهای دیجیتال)،3 اسفند 1402

شاخص دلار (DXY) در تحلیل فارکس امروز ابتدا اجازه دهید با تحلیل تکنیکال شاخص دلار شروع کنیم: نمودار DXY (شاخص دلار آمریکا) در حال حاضر حرکت صعودی را نشان می‌دهد، که نشان‌دهنده یک جهش صعودی بالقوه از سطح حمایت اول و به دنبال حرکت به سمت مقاومت اول است. سطح حمایت اول در 103.79 به…

۱۲/۰۲/۱۴۰۲

تحلیل فارکس امروز (جفت ارزهای اصلی و ارزهای دیجیتال)،2 اسفند 1402

شاخص دلار (DXY) در تحلیل فارکس امروز ابتدا اجازه دهید با تحلیل تکنیکال شاخص دلار شروع کنیم: نمودار DXY (شاخص دلار آمریکا) در حال حاضر حرکت صعودی را نشان می‌دهد، که نشان‌دهنده یک جهش صعودی بالقوه از سطح حمایت اول و به دنبال حرکت به سمت مقاومت اول است. سطح حمایت اول در 103.79 قابل…

۱۲/۰۱/۱۴۰۲

تحلیل فارکس امروز (جفت ارزهای اصلی و ارزهای دیجیتال)،1 اسفند 1402

شاخص دلار (DXY) در تحلیل فارکس امروز ابتدا اجازه دهید با تحلیل تکنیکال شاخص دلار شروع کنیم: برای DXY، حرکت فعلی در نمودار صعودی ارزیابی می‌شود و عوامل متعددی در این چشم‌انداز نقش دارند. یکی از عوامل قابل توجه این است که قیمت در حال حاضر بالای یک خط روند صعودی اصلی قرار گرفته است…

۱۱/۳۰/۱۴۰۲

تحلیل فارکس امروز (جفت ارزهای اصلی و ارزهای دیجیتال)،30 بهمن 1402

شاخص دلار (DXY) در تحلیل فارکس امروز ابتدا اجازه دهید با تحلیل تکنیکال شاخص دلار شروع کنیم: حرکت فعلی DXY صعودی است که توسط چندین عامل پشتیبانی می‌شود، از جمله موقعیت آن در بالای یک خط روند صعودی اصلی، که نشان‌دهنده پتانسیل حرکت صعودی بیشتر است. احتمال جهش صعودی از سطح حمایت اول وجود دارد…

۱۱/۲۶/۱۴۰۲

تحلیل فارکس امروز (جفت ارزهای اصلی و ارزهای دیجیتال)،26 بهمن 1402

شاخص دلار (DXY) در تحلیل فارکس امروز ابتدا اجازه دهید با تحلیل تکنیکال شاخص دلار شروع کنیم: نمودار DXY در حال حاضر یک حرکت نزولی را نشان می دهد، که حاکی از ادامه احتمالی روند نزولی است. سطح حمایت اول در 104.52 قرار دارد که به عنوان حمایت پولبک شناخته می شود. این سطح مربوط…

۱۱/۲۵/۱۴۰۲

تحلیل فارکس امروز (جفت ارزهای اصلی و ارزهای دیجیتال)،25 بهمن 1402

شاخص دلار (DXY) در تحلیل فارکس امروز ابتدا اجازه دهید با تحلیل تکنیکال شاخص دلار شروع کنیم: نمودار DXY در حال حاضر یک حرکت نزولی را نشان می دهد که نشان دهنده ادامه احتمالی روند نزولی است. اولین سطح حمایت در 104.52 به عنوان یک حمایت پولبک شناسایی می شود که همزمان با سطح 38.20%…

۱۱/۲۴/۱۴۰۲

تحلیل فارکس امروز (جفت ارزهای اصلی و ارزهای دیجیتال)،24 بهمن 1402

شاخص دلار (DXY) در تحلیل فارکس امروز ابتدا اجازه دهید با تحلیل تکنیکال شاخص دلار شروع کنیم: نمودار DXY در حال حاضر یک حرکت خنثی را منعکس می کند که نشان دهنده عدم وجود جهت روشن در بازار است. احتمال نوسان قیمت بین سطح مقاومت اول و حمایت اول وجود دارد. سطح حمایت اول در…

۱۱/۱۹/۱۴۰۲

تحلیل فارکس امروز (جفت ارزهای اصلی و ارزهای دیجیتال)،19 بهمن 1402

شاخص دلار (DXY) در تحلیل فارکس امروز ابتدا اجازه دهید با تحلیل تکنیکال شاخص دلار شروع کنیم: نمودار DXY در حال حاضر یک حرکت کلی نزولی را نشان می دهد که نشان دهنده یک روند نزولی است. احتمال ادامه نزولی به سمت سطح حمایت 1 وجود دارد. حمایت اول در 103.73 به عنوان یک حمایت…

۱۱/۱۸/۱۴۰۲

تحلیل فارکس امروز (جفت ارزهای اصلی و ارزهای دیجیتال)،18 بهمن 1402

شاخص دلار (DXY) در تحلیل فارکس امروز ابتدا اجازه دهید با تحلیل تکنیکال شاخص دلار شروع کنیم: نمودار DXY در حال حاضر حرکت کلی نزولی را نشان می دهد که نشان دهنده روند نزولی است. قیمت به طور بالقوه می تواند یک ادامه نزولی به سمت حمایت اول باشد. اولین سطح حمایت در 103.73 به…

۱۱/۱۷/۱۴۰۲

تحلیل فارکس امروز (جفت ارزهای اصلی و ارزهای دیجیتال)،17 بهمن 1402

شاخص دلار (DXY) در تحلیل فارکس امروز ابتدا اجازه دهید با تحلیل تکنیکال شاخص دلار شروع کنیم: نمودار DXY در حال حاضر حرکت کلی نزولی را نشان می دهد که نشان دهنده روند نزولی است. بر اساس تجزیه و تحلیل، قیمت به طور بالقوه می تواند یک واکنش نزولی را از مقاومت اول تجربه کند…

۱۱/۱۶/۱۴۰۲

تحلیل فارکس امروز (جفت ارزهای اصلی و ارزهای دیجیتال)،16 بهمن 1402

شاخص دلار (DXY) در تحلیل فارکس امروز ابتدا اجازه دهید با تحلیل تکنیکال شاخص دلار شروع کنیم: نمودار DXY در حال حاضر حرکت کلی نزولی را نشان می دهد که نشان دهنده روند نزولی است. بر اساس تجزیه و تحلیل، قیمت به طور بالقوه می تواند در کوتاه مدت به سمت مقاومت اول افزایش یابد،…

۱۱/۱۳/۱۴۰۲

تحلیل فارکس امروز (جفت ارزهای اصلی و ارزهای دیجیتال)،13 بهمن 1402

شاخص دلار (DXY) در تحلیل فارکس امروز ابتدا اجازه دهید با تحلیل تکنیکال شاخص دلار شروع کنیم: نمودار DXY (شاخص دلار آمریکا) در حال حاضر حرکت کلی خنثی را نشان می دهد که نشان دهنده عدم وجود روند قوی در هر دو جهت است. قیمت به طور بالقوه می تواند بین سطوح مقاومت اول و…

۱۱/۱۲/۱۴۰۲

تحلیل فارکس امروز (جفت ارزهای اصلی و ارزهای دیجیتال)،12 بهمن 1402

شاخص دلار (DXY) در تحلیل فارکس امروز ابتدا اجازه دهید با تحلیل تکنیکال شاخص دلار شروع کنیم: نمودار DXY در حال حاضر حرکت کلی خنثی را نشان می دهد که نشان دهنده فقدان جهت روند واضح است. قیمت به طور بالقوه می تواند بین سطوح مقاومت اول و حمایت اول در نوسان باشد. سطح حمایت…

۱۱/۱۱/۱۴۰۲

تحلیل فارکس امروز (جفت ارزهای اصلی و ارزهای دیجیتال)،11 بهمن 1402

شاخص دلار (DXY) در تحلیل فارکس امروز ابتدا اجازه دهید با تحلیل تکنیکال شاخص دلار شروع کنیم: تجزیه و تحلیل نمودار DXY (شاخص دلار آمریکا) یک حرکت کلی خنثی را نشان می دهد که نشان دهنده عدم وجود جهت روند واضح در حال حاضر است. با توجه به این موضع خنثی، یک سناریوی بالقوه وجود…

۱۱/۱۰/۱۴۰۲

تحلیل فارکس امروز (جفت ارزهای اصلی و ارزهای دیجیتال)،10 بهمن 1402

شاخص دلار (DXY) در تحلیل فارکس امروز ابتدا اجازه دهید با تحلیل تکنیکال شاخص دلار شروع کنیم: نمودار DXY (شاخص ارز دلار آمریکا) در حال حاضر حرکت کلی خنثی را نشان می دهد که نشان دهنده فقدان یک سوگیری جهت دار قوی است. تحلیل نشان می‌دهد که قیمت می‌تواند به طور بالقوه بین سطوح مقاومت…

۱۱/۰۹/۱۴۰۲

تحلیل فارکس امروز (جفت ارزهای اصلی و ارزهای دیجیتال)

شاخص دلار (DXY) در تحلیل فارکس امروز ابتدا اجازه دهید با تحلیل تکنیکال شاخص دلار شروع کنیم: نمودار DXY (شاخص ارز دلار آمریکا) در حال حاضر حرکت کلی صعودی را نشان می دهد که نشان دهنده قدرت دلار آمریکا است. با توجه به تحلیل شما، پتانسیل یک شکست صعودی از سطح مقاومت 1 و افزایش…

۱۰/۲۱/۱۴۰۲

تحلیل فارکس امروز (جفت ارزهای اصلی و بیت کوین)

شاخص دلار (DXY) در تحلیل فارکس امروز ابتدا اجازه دهید با تحلیل تکنیکال شاخص دلار شروع کنیم: نمودار DXY در حال حاضر حرکت کلی نزولی را نشان می دهد که نشان دهنده تضعیف دلار آمریکا است. در این سناریو، احتمال ادامه نزولی به سمت سطح حمایت 1 وجود دارد. حمایت اول در 101.77 به چند…

منبع: FX Street