اتریوم

قیمت ریپل بین تمامی آلت کوین ها قوی تر ظاهر شده است. 

ریپل درست زیر ناحیه عرضه مهم خود و ناحیه میانگین متحرک ۲۰۰ دوره ای ۴ساعته خود قرار دارد.

به نظر می‌رسد یک نزول کوتاه مدت برای ارزهای دیجیتال برای امروز و فردا در پیش خواهیم داشت و پس از آن در صورت شکست این دو ناحیه مهم، بهار قیمت ریپل دوباره شروع شود.

تحلبل قیمت ریپل

سرمایه‎ گذاری در اتریوم نیاز به صبر و کنترل هیجانات دارد. اگر یک ارز یا سهام رشد بسیاری کرده باشد، ورود در این لحظه که در اوج قیمت قرار دارد کار پرریسکی است. انجام این کار به میزان ریسک قابل پذیرش توسط شما بستگی دارد.

در عین حال با مدیریت سرمایه خود می‌توانید یک ورود در اوج قیمتی داشته باشید و مبلغی را برای ورود در قیمت‌های پایین کنار بگذارید. این نحوه ورود در اوج قیمت برای افراد مبتدی و تازه‌کار به هیچ وجه توصیه نمی‌شود چرا که نیاز به مهارت بالایی در رفتارشناسی بازار دارد.

با توجه به قیمت فعلی اتریوم و رشدی که داشته است، ریسک کمتر در ورود در قیمت های پایین‌تر به هنگام اصلاح احتمالی این ارز است.

در کل در سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت، نوسانات شدید و گذرای بازار نباید چندان شما را نگران کند. اگر دید مثبتی به آینده دارایی خود دارید، به آن زمان دهید تا رشد خودش را انجام دهد. زمانی هم که به سودی که مشخص کرده‌اید رسیدید، طمع نکنید و حداقل سود خود را برداشت کنید.

اما برای ورود می‌توانید استراتژی‌های مختلفی اتخاذ کنید. مانند ورود پله‌ای که توضیح داده شد. بعضی از افراد هم هستند که تمام پولی را که درنظر گرفته‌اند یکجا صرف خرید ارز مورد نظر خود می‌کنند که این کار هم تا حدودی پرریسک بوده و برای افراد باتجربه مناسب‌تر است.

راه دیگری که برای سرمایه‎ گذاری در اتریوم وجود دارد، استخراج آنهاست. استخراج اتریوم نسبت به بیت‌کوین راحت‌تر است. اما روش استخراج در کل نیاز به سرمایه اولیه‌ نسبتا زیادی دارد و مناسب همه افراد نیست. برای این کار نیاز به یک سیستم سخت‏افزاری قوی و دستگاه ماینر دارید. در نهایت برای افزایش راندمان، می‌توانید وارد مزرعه‌های استخراج اتریوم شوید.